Trampoline - BERG TATTOO Trampoline
De meeste trampoline ongelukken gebeuren door met meerdere tegelijk te springen. BERG Toys ontwikkelde het BERG Tattoo springdoek om kinderen te stimuleren om de beurt te springen.
De BERG Tattoo trampoline heeft een uniek spel op het springdoek. De tattoos op het speldoek geven aan welke beweging je in dat vlak moet maken. De spelers rond de trampoline roepen na elkaar een cijfer en jij moet op tijd in het juiste vlak springen en de juiste beweging maken! Het BERG Tattoo springdoek is los verkrijgbaar voor alle BERG trampolines met een diameter van 430 cm.
De BERG Tattoo trampoline is een trampolinespel dat je met z'n allen speelt, jongens en meisjes, jong en oud, ervaren of beginnende springers! Het BERG Tattoo trampolinespel speel je met 2 tot 10 deelnemers vanaf 6 jaar.
BERG Tattoo Trampoline
In het midden mag je altijd vrij springen. Als je een beweging te moeilijk vindt, kun je met elkaar een andere beweging voor die Tattoo afspreken.
SPELREGELS TATTOO SPEL
- Spring op je voeten en knieën met je gezicht naar het midden
- Spring op je voeten met je gezicht naar het midden
- Spring op je billen met je gezicht naar het midden
- Spring op je handen en voeten
- Spring op allebei je voeten
- Spring op rug met armen naast je
VARIATIES TATTOO SPEL
- De jongste deelnemer gaat in het midden van de Tattoo Trampoline staan: de springer.
- De oudste roeper mag als eerste een getal roepen tussen 1 en 6.
- Als de roeper bv. het getal 1 roept, mag de springer maximaal 5x in het vrije midden springen, om de sprong voor te bereiden, voordat hij in vlak 1 op voeten en knieën springt.
- De springer springt vervolgens terug naar het midden en de volgende roeper, rechts van de vorige roeper, roept een nieuw getal.
- De springer mag net zolang op de Tattoo Trampoline springen tot hij of zij af is.
- De springer is af als hij/zij de verkeerde beweging maakt, in het verkeerde vlak springt of te laat is.
- De roeper die het laatst heeft geroepen, is aan de beurt om te springen. De springer die af is, gaat op de plaats van deze roeper staan. Degene die daar rechts van staat mag weer als eerste een getal roepen.
- De winnaar is degene die tijdens één beurt de meeste foutloze sprongen heeft gemaakt.
- Je kan ook kiezen voor het roepen van kleuren.
- In plaats van getallen of kleuren, kunnen de roepers ook bewegingen roepen, bijvoorbeeld: handen-voeten.
- Twee getallen in één beurt roepen.
- Het wordt moeilijker als je afspreekt dat je maar 4x of zelfs 2x in het midden vrij mag springen.
tweedehands laptop - bieber tattoo - anti stress tips - webwinkel starten - vouwfiets kopen - haaruitval stress - wellness weekend